joga centar mirjana logo

Joga programi

Joga je metod transformacije ljudskog sistema koji može da utiče na sve nivoe bića, uključujući i telo, duh, um, ličnost, emocije i njihove interakcije. Učenje joge pojavljuje se u Vedama i drugim važnim spisima, kao što je sjajno Patanjđalijevo delo: "Joga sutre", kao i drugim pisanim delima, i ogromnim usmenim predanjima. Joga je živa tradicija, dakle, instruktori i učitelji joge stičući uvide u njenom učenju dele ovu praksu u svom okruženju u modernom svetu. Te prakse uključuju asane, pranajame, meditaciju, krije, mantre, mudre, različite rituale i disciplinovan način života predano sledeći joga filozofiju iz jama i nijama. Joga je odgovarajuča primena ovih praksi i učenja kojima se utiče na sadržajnost života. Blagodeti joge i njena korisnost je potvrđena od strane naučnih dokaza i brojnih istraživačkih radova, koji su doprineli da se danas sve više razume i prihvata njena vrednost kao terapeutske discipline.

Grupni programi za odrasle

Dizajniran program vežbi, koji donosi ravnotežu i zdravlje na fizičkoj, mentalnoj, emotivnoj i duhovnoj dimenziji pojedinca.

HATHA YOGA

Pronađite ravnotežu i smirenost kroz meditativnu praksu hatha joge.

Na programima hatha yoge imate mogućnost potpunog "povratka sebi". Na fizičkom nivou razvijate funkcionalnu pokretljivost, dok program podrazumeva upoznavanje sa osnovama joge, pravilnom disanju, joga položaja, zauzimanju osnovnih asana, a tok serijala pruža savršenu usklađenost energetskih tokova u nama. Asane, pranayama i yoga nidra su sastavni deo svake yoga seanse. Suština svakog časa je upoznavanje sebe, svojih granica, ograničenja, mogućnosti, obrazaca ponašanja, mišljenja, otpuštanja stresa, kanalisanju energetkih tokova i učenja potpunoj relaksaciji. Časovi traju od 75 min do 90 min.

Ovaj stil joge namenjen je početnicima i srednjem nivou pripremljenosti vežbača.

DINAMIČNA YOGA

Snažno telo, smiren um i otvoreno srce...

Ovaj program pruža relaksirajuć i istovremeno dinamičan doživljaj vežbaču. Uključuje sve aspekte tradicionalne Hatha joge (asane, meditaciju, dah) dajući izazov povezivanja dinamičnog sleda asana u koordinisan pokret.

Časovi pružaju razvoj snage, ravnoteže i fleksibilnosti, i uči Vas kako da balansirate u napornim asanama, a da se predate posebnom doživljaju i neponovljivom iskustvu u svakoj pozi, istovremeno pružajući odmor u pasivnim i relaksirajućim pozama. Na naprednom nivou posebna pažnja se poklanja tehnici asana, svesno praćenom dahu, koncentraciji i relaksaciji

Vinyasa je izvođenje pokreta uz praćen dah koji međusobno povezuju sled joga položaja. Vinyasa povezuje suprotnosti, zagreva telo, čini ga snažnim i fleksibilnim tako da možemo zauzeti bilo koji položaj. Uz jedan pokret je vezan jedan dah, i na taj način svim joga položajima je dodeljen određen broj vinyasa. Svaki korak je priprema za sledeći, svaki korak je deo toka vežbanja. Časovi vinyasa joge koriste povezanost pažnje, dubokog disanja, bandhi, i dinamičnih pokreta. Usmerenosti pažnje da tok daha, pokret, održavanje pravilne posture tela, dolazi do umirenja mentalnih aktivnosti i ostvarenju budnosti u jedinom istinitom trenutku: „SADA“, donoseći istovremeno ogromne dobrobiti za zdravlje duha i tela.

Ovaj stil joge namenjen je početnicima i srednjem nivou pripremljenosti vežbača.

JOGA JUTRO

Započnite dan i osnažite se i energizujte telo praksom koja kombinuje elemente Hatha i Vinyasa joge. Ovaj čas je otvoren za sve nivoe, jer pruža mogućnost modifikacija položaja koji su dostupni svima.

ASHTANGA YOGA
Pravo osveženje za sve ljubitelje intezivnijeg vežbanja joge

Dinamičan stil joge koji je imao tako skromne početke, a čija je popularnost ogromna širom sveta. Pored razvijanja snažnog i fleksibilnog tela, ova praksa poboljšava tonus mišića, jača samopouzdanje i jača sliku o sebi.

U početku ashtanga prakse fokus je na svakodnevnom vežbanju asana da bi telo i čulni organi postali fleksibilni, što je preduslov za stabilnost uma. Tehnike Aštanga joge su grupisane u šest različitih serija od kojih bi svaka trebalo da bude vešto savladana ispravnim redosledom pre nego što se upustimo u savlađivanje naredne.

Akcenat je na vinjasi, specifičnom sistemu disanje/pokret koji stvara toplotu, izaziva unutrašnje pročišćenje i poboljšava cirkulaciju. Ključni elementi fokusa tokom vežbanja su pozicija (asana) sa kontrakcijama (banda), disanje (uđaji) i mesta na koja usmeravamo pogled (dristi), a cilj je uskladjivanje svih ovih elemenata kako bi se kao posledica umirio um.

U ashtanga jogi se susrećemo sa mysore(majsor) i vođenim časovima(čas na brojanje). Kada tek krećemo u praksu krećemo sa mysore(majsor) časovima. Vođenom času možemo da prisustvujemo tek kad savladamo bazičnu tehniku, tj. Pozdrave Suncu, deset stojećih tehnika i nekoliko sedećih.

Mysore (majsor) čas
Sa svakim vežbačem se radi pojedinačno iako je vežbanje u grupi.To znači da instruktor objasni disanje i tehniku u detalje, demonstrira je i proverava kako učenik napreduje sa tehnikom.

I ako niste na grupnom času, na ovakav način stvara se dublja i bliža veza sa instruktorom joge.

Na Mysore času, jogini slede tradicionalni sled asana Ashtanga joge. Prilagođeni su svima, ali je osnovni preduslov da poznaju sled Ashtanga joge. Takođe, učenik od prvog časa uči da vežba sam kako bi se što pre osamostalio i bio sposoban da vežba sam. Vežbaču - učeniku se daje nova tehnika kad optimalno savlada predhodnu.

Vežbači dolaze u različita vremena u okviru Mysore časa, ali najkasnije na oko sat pre kraja termina kako bi imali dovoljno vremena da odvežbaju svoj program do kraja termina.

Ashtanga Yoga ne podrazumeva takmičenje niti je merilo ukupnog napretka u yogi broj asana koji neko vežba - radije svako treba da prati svoje mogućnosti i da postepeno vremenom napreduje u skladu sa redovnom, dugotrajnom, istrajnom i neprekidnom praksom, posvećenošću tradicionalnom putu yoge (parampara tradicija) i dugoročnom, ozbiljnom radu na sebi.

Individualni časovi joge

U čast suptilnog anatomskog sastava svake individue i različitog životnog iskustva, postoji mogućnost zakazivanja individualnih časova joge. Posebno se preporučuje profesionalnim sportistima, menadžerima, osobama koje imaju zdravstvene tegobe, probleme sa kičmenim stubom, loš nivo pokretljivosti itd.

Za zakazivanje individualnog časa joge pozvati direktno Mirjanu na 065/2093672.

Detaljnije

Individualni Reiki tretmani

reiki sertifikat

Reiki je metoda tradicionalne medicine koja je legalizovana i odobrena od ministarstva zdravlja Republike Srbije. Reiki je veština kanalisanja Univerzalne Životne Energije u cilju poboljšanja kvaliteta života, povećanja kapaciteta vitalne energije i postizanja psihofizičke kondicije. Kroz Reiki mi postižemo sjedinjenje Duše, Duha i Tela u jednu celinu, što dovodi do harmonizacije ljudskog bića na svim nivoima. Reiki tretman dovodi do dubokog zadovoljstva ,mira i sigurnosti koja ispunjava čitavo biće što jača odbrambene sposobnosti organizma, ISCELJUJE GA I REGENERIŠE.

Osnovne karakteristike Reiki metode su: prirodnost, jednostavnost, neinvazivnost, brzi rezultati, pozitivni efekti. REIKI JE PUT KA SREĆI.

Joga u korporacijama

Joga naglašava važnost emocionalnog blagostanja zaposlenih na radnom mestu. Posao može i treba biti izazov i pozitivan stimulans za svakog pojedinca, a program korporativne joge uči pojedinca i organizaciju tehnikama kojima se unapređuje radna efikasnost i produktivnost uz pozitivnu atmosferu i zadovljstvo na poslu.

Joga centar Mirjana u saradnji sa korporacijama organizuje joga časove za zaposlene i organizuje joga vikende na kojima se zaposleni u potpunosti fizički i psihički obnavljaju. Uspešnu saradnju vodimo sa vodećim firmama u Novom Sadu, od 2010. godine.

Da li Vi praktikujete jogu na poslu?

Predložite svom poslodavcu rekreaciju za Vaš tim.

Detaljnije